Studelta en de bank van morgen

“De klant centraal stellen”. We kennen de uitspraak allemaal, maar wat het precies betekent, daar zijn meerdere gedachten over. Iedere bank of verzekeraar geeft hier dus ook op haar eigen manier invulling aan. Denk aan termen als good governance, het Keurmerk Klantgericht Verzekeren, de Gedragskaart of praktische zaken zoals productomschrijvingen die passen op één A4. Maar is enkel dit de oplossing voor een gelukkige klant? De klant centraal stellen is een mentaliteit en de intrinsieke motivatie om klanten verder te helpen. Dat betekent meer dan duurzame producten, begrijpelijke dienstverlening en transparante kosten. Dat betekent namelijk ook dat de medewerker van morgen op een heel andere manier geselecteerd moet worden!

Meer weten over onze visie op de bank van morgen? Lees onze blog eens!

Neem contact met mij op

gelijkwaardig.jpg

De kernwaarden van Studelta


Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Voor die ‘andere’ manier van selectie ben je bij Studelta aan het juiste adres. Op zoek naar net die ene hoogopgeleide jongere met de passende drijfveren? Eén die weet van aanpakken, frisse ideeën heeft en werkt vanuit de visie ‘de klant staat centraal’? Studelta helpt jou verder. Onze arbeids- en organisatiepsychologen selecteren voor jou de pioniers binnen generatie Y. De generatie die zich kenmerkt door eigenheid en zelfbewustzijn.

Benieuwd naar het ontwikkelprogramma voor pioniers? Bekijk het traineeship hier.

Op touch devices kunt u hier naar links en naar rechts swipen
Prev

Uitgelicht:

Klantcontact Bijzonder Beheer

Je wilt jouw klanten graag vanuit betalingsproblemen begeleiden naar een financieel gezonde situatie, maar jouw afdeling bijzonder beheer heeft dan wel snel ondersteuning nodig. Het contact met de klant en de kennis van jouw klant stel jij centraal. Onze pioniers begrijpen dit en kunnen jou voor een langere periode ondersteunen bij dit proces.

Uitgelicht:

De oplevering van finance rapportages

Jij wilt dat de rapportages van jouw finance afdeling naar een hoger niveau getild worden. Deze geven immers informatie rondom de kosten en forecasting voor de verschillende kantoren. Onze pioniers zorgen er met hun frisse ideeën en ambitie voor dat de impact van de finance afdeling vergroot is.

Uitgelicht:

Implementatie van het risicobeheersingsprogramma

De kwaliteit van de financiële rapportages moet te allen tijde van de hoogste kwaliteit zijn. Om de juiste kwaliteit te waarborgen is de rapportageketen onder de loep genomen en is er een nieuwe governance structuur geïmplementeerd. De riskafdeling is nu in staat om het overzicht te houden in de projectvoortgang en de betrokken afdelingen mee te nemen in de belangrijke vorderingen en urgentie van de implementatie.

Uitgelicht:

Groei naar de bankadviseur van morgen

Door samenwerking tussen verschillende afdelingen of nieuwe manieren van werken vinden er grote veranderingen plaats in de dagelijkse werkzaamheden. Dit kan niet ten koste gaan van de dienstverlening. Onze pioniers brengen ondernemerschap en commerciële drive waardoor de klantbeleving ver omhoog gaat. Zij weten medewerkers te inspireren om die Bank van Morgen te worden.

Next

Reeds uitgevoerde projecten

  • Hypotheekacceptatie
  • Programma-ondersteuning Basel III
  • Identificatie, Legitimatie en Sofieering
  • Actuariaat management
  • Commercieel vastgoed
  • Accountmanagement Real estate
  • Productmanagement verzekeringen
  • Adviseur Particuliere Klanten
  • Bijzonder Beheer
  • Financiële rapportages
  • Programma Dashboard ontwikkeling
  • PMO Credit Risk
Reaal

“Studelta heeft het voor elkaar gekregen om over een langere periode echte pioniers bij ons onder te brengen die tot op de dag van vandaag nog steeds toegevoegde waarde leveren voor ons bedrijf en onze klanten.”

Opdrachtgever Dennis Spronk, Unitmanager nieuwe klanten leven REAAL

“Studelta begreep direct wat wij nodig hadden en leverde een paar heel goede kandidaten, die inmiddels allemaal een mooie plek hebben gevonden.”

Opdrachtgever Esther StegmanHead of Productmanagement, De Volksbank (voormalig SNS Bank)


"Binnen Bijzonder Beheer ontwikkelde ik me in motiverende gespreksvoering en financiële kennis, en bij Studelta op onder andere communicatie, Mediation en Projectmanagement. Voor mij een mooie combinatie omdat ik me erg verbonden voelde met zowel de Volksbank als Studelta".

Pionier Eva Lems, Projectcoördinator, De Volksbank

SNS Bank
RegioBank

“Studelta is een frisse club met een realistische kijk op onderwerpen. De pioniers van Studelta zijn snel zelfstandig inzetbaar. Ze hebben een groot zelfstartend vermogen, denken mee en zijn kritisch. Door deze kritische houding komen ze met oplossingen voor problemen.”

Opdrachtgever Ton Nijenhuis, Directeur Regio Bank

Ik kom graag met jou in contact!

Martijn van Rossum

Echt

martijn@studelta.nl
06 24 69 11 12

Twitter

martijn_1.jpg